вівторок, 17 березня 2020 р.

16. 03. 2020

Шановні учні! Виконані завдання надсилайте на електронну пошту:

tatareva1992@gmail.com

гр. 03-17
Тема: "Відень – центр європейської музичної культури  (В.А.Моцарт та ін.). Великі композитори-романтики (Ф.Шопен, Ф.Ліст та ін.).
Д/з. 
Зробити конспект. Прослухати аудіозаписи музичних творів віденської школи. 

https://sites.google.com/site/evropejskamuzicnakultura/


гр. 03-17
Тема: Урок розвитку зв;язного мовлення. Письмовий контрольний переказ
Д/з. Дописати твір у жанрі есе. 

гр. 02-19
Тема: Контрольна робота. Творчість І. Франка

Контрольна робота

Творчість І. Франка
Різнорівневі завдання

1.    Іван Франко за походженням
А волинянин          Б галичанин             В слобожанин            Г подолянин            Д буковинець
2.    До збірки «З вершин і низин» І. Франка належить твір
А «Мойсей»    Б «Чого являєшся мені у сні?..»     В «Захар Беркут»     Г «Гімн»        Д «Украдене щастя»
3.    Події в поемі «Мойсей» розгортаються в такій послідовності:
А заклик Єгошуа до бою – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля
Б притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
В притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
 Г спокуса Азазеля – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
Д вигнання Мойсея з табору – притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
4.      Установіть відповідність.

Художній засіб
1 алітерація
2 алегорія
3 епітет
4 порівняння





Приклад

А
Б
В
Г
Д
1





2





3





4





А   Задарма в слові твойому іскряться
І сила, й м'якість, дотеп, і потуга...
Б   Ті слова про обіцяний край
Для їх слуху се казка...
В   В золотім океані вас все
      Буде спрага томити...
Г   І ревнув понад горами грім...
Д   Мовив терен: «Се добре вам хтось
      Підповів таку раду...»

5.    Підзаголовок Лірична драма  має збірка поезій … .
6.    Продовжте твердження: «Підзаголовок „Із записок відлюдька "» має твір І. Франка … .
7.    Укажіть свято, під час якого оповідач отримує листа від Манюсі (І. Франко «Сойчине крило»)… .
8.    Установіть відповідності між елементами сюжету та подіями у творі І. Франка «Украдене щастя»:
Елементи сюжету
Події
1
експозиція
А
розповідь про кохання Анни та Михайла
2
зав'язка
Б
повернення Михайла з війська, арешт Миколи, зрада Анни
3
кульмінація
В
одруження Анни з Миколою, три роки їхнього подружнього життя
4
розв'язка
Г
смерть Михайла від руки Миколи


Д
Михайло звинувачує у своїй смерті себе самого, щоб не залишити Анну самотньою
Прочитайте уривок із твору, виконайте завдання 9 – 12.
«1. А я жию і, як кажуть мої аматори, виглядаю нічого собі.
2. Я давно отупіла на всі страховища свого життя. 3. Я відівчилася плакати, відівчилася жалувати, відівчилася боятися чого-будь.
4. У хвилинах, коли до мене вертала рефлексія і застанова, я все мала почуття, що кручуся, мов билина в вітрі, і лечу кудись, лечу в якусь безодню, сама не знаю, що там на дні і чи далеко те дно.
5. Нічого не ощадила мені доля за ті три роки. 6. Ані розчарувань, ані ганьби, ані багатства, ані бідності. 7. Ще в остатніх місяцях ось тут, у Порт-Артурі, порадувала мене стрічею з одним солдатом, що був родом із Томашева і часто бував на заробітках у Галичині і знав мого покійного батька. 8. Порадувала мене доля стрічею з ним тілько на те, щоб я з його уст дізналася, що мій батько три місяці по моїй утеці вмер і до смерті вважав мене злодійкою. 9. Мене,...! 10. Мене, горду, чисту, чесну і непорочну тоді!».
9.    Укажіть героя, чиї висловлювання подані в уривку:
А Маня (І. Франко «Сойчине крило»)                                                           Б Регіна (І. Фраико «Перехресні стежки»)
В Анна (І. Франко «Украдене щастя»)                                                           Г Настя (І. Франко «Украдене щастя»)
10.               Визначте, яким елементом сюжету є запропонований уривок із твору:
А експозицією                                                                                                   Б зав'язкою
В розвитком дії                                                                                                 Г кульмінацією
11.               Визначте художні засоби, використані у четвертому реченні:
А тавтологія, метонімія                                                                                   Б гіпербола, порівняння
В антитеза, порівняння                                                                                     Г метафора, порівняння
12.   Назвіть ім'я головного героя, яким його називала головна героїня – Марія Карлівна. (слово (словосполучення), пропущене у дев'ятому реченні) (Відповідь запишіть словом чи словосполученням у відповідній граматичній формі.)
У завданні 13 виберіть дві правильні відповіді.
13.               Віднайдіть проблеми, порушені у творі І. Франка «Украдене щастя»
А взаємин інтелігенції і народу, обов'язку і відповідальності особи перед суспільством
Б зради та вірності, кохання та ненависті
В морального вибору, людяності та жорстокості, добра та зла
Г людини та суспільства, життєвого вибору на свою користь
14.               Напишіть есе на одну із тем:
?  Як розуміли своє щастя герої творів І. Франка і в чому його вбачаю я?
?  Значення любові для героїв творів І. Франка і для мене.
?  Творчість Івана Франка буде актуальною завжди.
?  Найбільше мене вразив/вразила…





Група 04-19


Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору.
Д/з. виконати завдання на с. 143 («Мистецькі діалоги») за підручником Українська література. О. Слоньовська, Н. Мафтин, Н. Вівчарик

Група 04-19
Тема: Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї.

Д/з. Опрацювати с. 150-155 за підручником Українська література. О. Слоньовська, Н. Мафтин, Н. Вівчарик  Прочитати новелу «Іmpromtu phantasie» О. Кобилянської.

Перегляньте презентацію та випишіть основні відомості про письменницю. https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/15326-zhyttya-i-tvorchist-olgy-kobylyanskoyi-16983

Немає коментарів:

Дописати коментар

19. 05. 2020 Шановні учні! Виконані завдання надсилайте на електронну пошту: tatareva1992@gmail.com Група 04-17 Тема: У...