16. 03. 2020
Шановні учні! Виконані завдання надсилайте на електронну пошту:
tatareva1992@gmail.com
гр. 03-17
Тема: "Відень – центр європейської музичної
культури (В.А.Моцарт та ін.). Великі
композитори-романтики (Ф.Шопен, Ф.Ліст та ін.).
Д/з.
Зробити конспект. Прослухати аудіозаписи музичних творів віденської школи.
https://sites.google.com/site/evropejskamuzicnakultura/
Зробити конспект. Прослухати аудіозаписи музичних творів віденської школи.
https://sites.google.com/site/evropejskamuzicnakultura/
гр. 03-17
Тема: Урок розвитку зв;язного мовлення. Письмовий контрольний переказ
Д/з. Дописати твір у жанрі есе.
гр. 02-19
Тема: Контрольна робота. Творчість І. Франка
Контрольна
робота
Творчість І. Франка
Різнорівневі
завдання
1. Іван Франко за походженням
А волинянин Б
галичанин В
слобожанин Г подолянин Д
буковинець
2. До збірки «З вершин і низин» І.
Франка належить твір
А «Мойсей» Б «Чого являєшся мені у сні?..» В «Захар Беркут» Г «Гімн» Д
«Украдене щастя»
3. Події в поемі «Мойсей»
розгортаються в такій послідовності:
А заклик Єгошуа до бою – притча про дерева, що
обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля
Б притча про дерева, що обирали собі короля –
вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
В притча про
дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – вигнання Мойсея з табору – заклик
Єгошуа до бою
Г спокуса Азазеля – притча
про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа
до бою
Д вигнання Мойсея з табору – притча про дерева, що
обирали собі короля – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
4. Установіть відповідність.
Художній засіб
1 алітерація
2 алегорія
3 епітет
4 порівняння
Приклад
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
|
|
1
|
|||||
2
|
|||||
3
|
|||||
4
|
А Задарма в слові твойому іскряться
І сила, й м'якість, дотеп, і
потуга...
Б Ті слова про обіцяний край
Для їх слуху – се казка...
В В золотім океані вас все
Буде
спрага томити...
Г І ревнув понад горами грім...
Д Мовив терен: «Се добре вам хтось
Підповів
таку раду...»
5.
Підзаголовок Лірична драма має збірка поезій … .
6.
Продовжте твердження: «Підзаголовок „Із записок відлюдька "» має твір І. Франка … .
7. Укажіть свято,
під час якого оповідач отримує листа від Манюсі (І. Франко «Сойчине крило»)… .
8.
Установіть відповідності між елементами сюжету та подіями у творі І. Франка
«Украдене щастя»:
Елементи сюжету
|
Події
|
||
1
|
експозиція
|
А
|
розповідь про кохання Анни та Михайла
|
2
|
зав'язка
|
Б
|
повернення Михайла з війська, арешт Миколи,
зрада Анни
|
3
|
кульмінація
|
В
|
одруження Анни з Миколою, три роки їхнього
подружнього життя
|
4
|
розв'язка
|
Г
|
смерть Михайла від руки Миколи
|
Д
|
Михайло звинувачує у своїй смерті себе самого,
щоб не залишити Анну самотньою
|
Прочитайте уривок із твору, виконайте завдання 9 –
12.
«1. А я жию і, як кажуть мої
аматори, виглядаю нічого собі.
2. Я давно отупіла на всі страховища свого життя. 3. Я відівчилася плакати, відівчилася
жалувати, відівчилася боятися чого-будь.
4. У хвилинах, коли до мене вертала рефлексія і
застанова, я все мала почуття, що кручуся, мов билина в вітрі, і лечу кудись,
лечу в якусь безодню, сама не знаю, що там на дні і чи далеко те дно.
5. Нічого не ощадила мені доля за
ті три роки. 6. Ані розчарувань, ані
ганьби, ані багатства, ані бідності. 7.
Ще в остатніх місяцях ось тут, у Порт-Артурі, порадувала мене стрічею з одним
солдатом, що був родом із Томашева і часто бував на заробітках у Галичині і
знав мого покійного батька. 8.
Порадувала мене доля стрічею з ним тілько на те, щоб я з його уст дізналася, що
мій батько три місяці по моїй утеці вмер і до смерті вважав мене злодійкою. 9. Мене,...! 10. Мене, горду, чисту, чесну і непорочну тоді!».
9.
Укажіть героя, чиї висловлювання подані в уривку:
А Маня (І.
Франко «Сойчине крило») Б Регіна (І. Фраико «Перехресні стежки»)
В Анна (І. Франко
«Украдене щастя»)
Г Настя (І. Франко «Украдене щастя»)
10.
Визначте, яким елементом сюжету є
запропонований уривок із твору:
А експозицією Б
зав'язкою
В розвитком дії Г
кульмінацією
11.
Визначте художні засоби, використані
у четвертому реченні:
А тавтологія, метонімія Б
гіпербола, порівняння
В антитеза, порівняння Г
метафора, порівняння
12. Назвіть ім'я головного героя, яким його
називала головна героїня – Марія Карлівна. (слово (словосполучення), пропущене
у дев'ятому реченні) (Відповідь запишіть словом чи словосполученням у
відповідній граматичній формі.)
У завданні 13 виберіть дві правильні відповіді.
13.
Віднайдіть проблеми, порушені у
творі І. Франка «Украдене щастя»
А взаємин інтелігенції і народу, обов'язку і відповідальності особи перед
суспільством
Б зради та вірності, кохання та ненависті
В морального вибору, людяності та жорстокості, добра та зла
Г людини та суспільства, життєвого вибору на свою користь
14.
Напишіть есе на одну із
тем:
? Як розуміли своє щастя герої творів І. Франка і в
чому його вбачаю я?
? Значення любові для героїв творів І. Франка і для
мене.
? Творчість Івана Франка буде актуальною завжди.
? Найбільше мене вразив/вразила…
Група 04-19
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування найбільш разючих
епізодів із повісті з аргументацією свого вибору.
Д/з. виконати завдання на с. 143
(«Мистецькі діалоги») за підручником Українська література. О. Слоньовська, Н.
Мафтин, Н. Вівчарик
Група 04-19
Тема: Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду
письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її
проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні
теми та ідеї.
Д/з. Опрацювати с. 150-155 за підручником Українська
література. О. Слоньовська, Н. Мафтин, Н. Вівчарик Прочитати новелу «Іmpromtu phantasie» О.
Кобилянської.
Перегляньте презентацію та випишіть
основні відомості про письменницю. https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/15326-zhyttya-i-tvorchist-olgy-kobylyanskoyi-16983
Немає коментарів:
Дописати коментар